top of page
Image by Marc-Olivier Jodoin
"In de loop van het proces heb ik uiteindelijk eerlijk antwoord kunnen geven op wat ik echt zou willen qua baan in het onderwijs. 
Ik heb de tijd nodig gehad om hier voor mezelf uit te komen en tijdens onze gesprekken werd me dat steeds duidelijker zonder dat ik me gedwongen voelde een richting op te gaan of kant te kiezen. Uiteindelijk heb ik zelf een denkproces en gevoelsproces doorlopen dat duidelijk heeft gemaakt wat het beste bij mij past. "

Teamleider voortgezet onderwijs

Stel, je wilt eens tegen iemand aanpraten over je loopbaan. Past je baan nog wel bij wie je bent? Je wilt stappen zetten, maar welke?  

​

Ons aanbod is om dan een uurtje met je op stap te gaan. Soms letterlijk, want lopend praat je lekker van je af. Na dat uurtje krijg je een terugkoppeling. Met elkaar krijgen we zicht op je vragen en zoeken we naar antwoorden.

​

Je kunt als vervolg kiezen om meer gesprekken of een recruitmentraject te doen, maar dat is geen verplichting. 

 

Wij genieten er oprecht van om jou een stap verder te helpen! 

​

​

LEVENSLOOPBAAN

Een docent vroeg zich af hoe om te gaan met een moeilijke klas. Samen zochten we naar oplossingen, maar ook naar de achterliggende gedachtenpatronen bij de docent zelf. Dat inzicht gaf sleutels om aan de slag te gaan met de klas en met zichzelf.

Een jonge professional vroeg zich af: "Is dit nu wat ik wil in mijn werk?" Gezamenlijk onderzochten we de kernkwaliteiten en waarden die voor deze persoon van belang zijn in een baan. Daarnaast  hielp een gerichte interventie om een nieuwe baan te vinden. 

Een predikant kwam in een fusieproces van gemeenten wat klem te zitten tussen de verschillende belangen. Samen zochten we naar een nieuwe bestemming, plaats en positie in de wirwar van emoties en processen.
bottom of page